A regisztráció ismét szükségtelen, ha már van gmail-es e-mail címük. Azzal ide is be tudunk lépni.
A Naptár szolgáltatás segítségével emlékeztetőket, tervezeteket tudunk létrehozni, ami nagy segítség, mivel dátummal időrendi sorrendben tudunk szervezni, bejegyzésekkel ellátni az eseményeket.
Új eseményt a kezdő felületen tudunk létrehozni az Esemény létrehozása gombra kattintva:

A megjelenő ablakban tudjuk megadni, hogy mi az esemény neve, mettől meddig aktuális, hol kerül rá sor ill. kérhetünk e-mailben emlékeztetőt, hogy nehogy elfelejtsük. Ezáltal a gmail-es címünkre a rendszer kiküld egy emlékeztető levelet a beállított időpontban. Valamint meg tudjuk adni, hogy kivel kívánjuk még megosztani az eseményt. Természetesen gmail-es címek közül válogathatunk.

A Mentés gombra kattintva már létre is hoztuk új eseményünket, ami a kezdő oldalon lévő naptár megfelelő időpontjában jelenik meg, amire ha rákattintunk, akkor tovább szerkeszthetjük, törölhetjük ill. direktbe ellátogathatunk a Térkép szolgáltatás oldalra, ahol az Esemény létrehozásakor megadott helység már be van jelölve!

Ha az Eseményrészletek Szerkesztése linkre kattintunk, megjelenik eseményünk és ott már jelen van a térkép is, az általunk megadott helyet jelölve. Innen is ellátogathatunk a Térkép szolgáltatás oldalára:

Valamint, ha beállítottuk, akkor a Gmail fiókunkban is megjelenik az új esemény a Naptár dobozban.(Naptár doboz beállítása részletesen)
Ezek a leírások nagyon jók és hasznosak, segítenek majd a feladatokat megoldani. Köszi érte!
ReplyDeletenagyon örülök neki :-)
ReplyDelete